Lottie Moon Christmas Offering® — 中文

透過奉獻支持福音信仰在世界各地帶來改變

100% Background Image
100%
慕拉第獻金所募得的款項,100% 是用來讓福音信仰在未及之民中間帶來改變。
自 1918 年起

慕拉第聖誕獻金是什麼?

慕拉第(Lottie Moon)是美南浸信會差派到中國的宣教士,於 1873 年到 1912 年之間在中國服事。她親眼見到世上最大的問題,這問題就是靈魂的失喪。她見到這麼多人從未聽過福音,因此感到必須寫信給在美國的教會,描述這裡需要更多的宣教士。

她懇求有更多人代禱及資助,以差派、支持更多宣教士前來事奉,這項挑戰後來就成為我們所知道的慕拉第聖誕獻金。

下載慕拉第聖誕獻金(LMCO)的程序表夾頁,向教會肢體介紹慕拉第(Lottie Moon)。

下載程序表夾頁

慕拉第聖誕獻金(Lottie Moon Christmas Offering®)是女傳道會的註冊商標。

Video Cover Image
Video Cover Image
如何

帶領教會奉獻

以下的簡明指南有助於帶領你的教會
一起奉獻給慕拉第獻金

鼓勵慷慨奉獻

為教會設置募款活動頁面

你可以設定目標、下載社群媒體工具包,並與教會分享客製化的連結。

Start Your Church Campaign
現在就奉獻

你的慷慨奉獻帶來生命的改變

$30
在歐洲租用一間本地咖啡館進行福音交流
$200
為中亞失聰族群完成兩套聖經故事影片
$450
為亞洲的 ESL 課程購買以福音為中心的教材
$1,000
資助本地信徒為期一週的福音佈道

Choose an amount to give to Lottie Moon Christmas Offering

INFO
PAYMENT
Please choose an amount of $5 or greater.
Please Select a Valid Gift Destination

Your $100.00 one-time gift provides clean drinking water for a year.

$200 completes 2 Bible story videos for Deaf people in Central Asia

Thank you for your gift!

Copy and share the Lottie Moon Christmas Offering link below…

Or share it through social media…

How would you like to notify someone of your gift to missions?

Mail a Card

We’ll send a physical card to a person’s mailbox

你於 2022 所作出的奉獻產生果效

齊心合力
慶祝世界各地2022 年亮點

每一年,美南浸信會的眾教會收集奉獻款項,用來差派及支持宣教士堅定地進入福音未及之民中間。

3,521

宣教士受到資助

178,177

初信者

21,231

新教會被栽植

67

新族群和地區
被觸及

102,417

浸禮

146,026

接受領袖培訓

謝謝

眾宣教士滿懷感恩

這不只是一句簡單的「謝謝」,我們認識到你們中間有許多人堅定委身,支持 3,500 多位宣教士及其家人去解決世上最大的問題。

Video Cover Image
Video Cover Image
2023年12月3-10 日

國際宣教禱告週

美南浸信會每年在慕拉第聖誕獻金之前,為國際宣教舉行為期一週的禱告週。你是否願意和其他人一起同心為世界各地忠心傳福音的宣教士代禱?

Read Stories In
loveing the lost cover
PREPARE

Ready made resources

Lead your church to join in giving toward a Lottie Moon campaign with the help of resources. Available in English, Spanish, Korean, and Chinese, resources can be downloaded directly or ordered and shipped to you through the IMB Church Success Center.

We're here for you.
As you consider your church's commitment to an international missions offering, our team would love to help you develop a campaign or answer any questions you may have.

Loading...